Η Παιδίατρος μας, επισκέπτεται το Σχολείο μία φορά το μήνα και ύστερα από τον ανάλογο διαγνωστικό έλεγχο ενημερώνει τις οικογένειες για όποιο Ιατρικό ζήτημα προέκυψε κατά την εξέταση.
Σε περίπτωση που χορηγείται στο παιδί φαρμακευτική αγωγή, οι γονείς θα πρέπει να παρέχουν υποχρεωτικά γραπτές οδηγίες και να ενημερώνουν με κάθε λεπτομέρεια το παιδαγωγικό προσωπικό. Επίσης σε περίπτωση που υπάρχει κάποια διαγνωσμένη αλλεργία. Αυτό θα πρέπει να γνωστοποιείται στο ερωτηματολόγιο εγγραφής ενώ παράλληλα θα πρέπει να ενημερώνεται το προσωπικό για τις ενδεδειγμένες (από τον ιατρό που παρακολουθεί το παιδί) οδηγίες για περιπτώσεις εμφάνισης αλλεργικής αντίδρασης.
Ο βρεφονηπιακός σταθμός μας, αναγνωρίζοντας τη μοναδικότητα του κάθε παιδιού, παρέχει αναβαθμισμένες υπηρεσίες, εφαρμόζοντας διαδικασίες ανίχνευσης για μαθησιακές δυσκολίες, από ειδική ομάδα επιστημόνων.
Σε συνεργασία με εξειδικευμένους λογοθεραπευτές παρέχει εντελώς δωρεάν τη Διερευνητική Ανίχνευση Διάσπασης Προσοχής – Παρορμητικότητας – Υπερκινητικότητας, καθώς και Λογοπεδική Ανίχνευση σε όλα τα παιδιά μας.
Ο Σκοπός της Διερευνητικής Ανίχνευσης είναι η αξιολόγηση των ικανοτήτων των παιδιών στον προφορικό λόγο και στην ικανότητα επικέντρωσης της προσοχής.
Παράλληλα ανιχνεύονται τυχόν προβλήματα συμπεριφοράς, κοινωνικότητας, παρορμητικότητας και υπερκινητικότητας.
Τα αποτελέσματα της διερευνητικής ανίχνευσης, θα βοηθήσουν τόσο την παιδαγωγό, όσο και την οικογένεια στον εντοπισμό τυχόν αδυναμιών και στην έγκαιρη επιλογή των σωστών μεθόδων αντιμετώπισης, καθώς και στην τοποθέτηση των σωστών στόχων για το παιδί.
Το παιδαγωγικό μας προσωπικό στην καθημερινή του δράση και τη διαχείριση συμπεριφορών, επικουρείται και καθοδηγείται, από ειδική παιδοψυχολόγο η οποία παρέχει τις εξειδικευμένες συμβουλές και κατευθύνσεις της μέσα από τακτικές επιμορφωτικές συνεδρίες ή και με συνεχή συνεργασία οποτεδήποτε κριθεί αναγκαίο.
Σε τακτά χρονικά διαστήματα οργανώνονται συμβουλευτικές – υποστηρικτικές συνεδρίες μικρών ομάδων γονέων με την παιδοψυχολόγο, και αναλύονται θέματα σχετικά με τη φοίτηση των παιδιών στο πρώτο τους σχολείο καθώς και ευρύτεροι προβληματισμοί που αφορούν την προσχολική ηλικία.